Als assistent van de zaakvoerder zal je vooral op financieel- en personeelsvlak ondersteuning geven.
Je staat in voor de facturatie, opvolging van betalingen en debiteurenbeheer
Aankoopfactuurcontrole en betalingen
Administratieve taken met betrekking tot de opzet van hun veiligheidsmanagementsysteem
Ontvangen en versturen van postpakketen
Bedrijfsinformatie
Onze klant te Nazareth is een ervaren en professionele officiële Dynaco dealer, gespecialiseerd in snelloopdeuroplossingen! Zij zijn ervan overtuigd dat zij met hun productexpertise een grote waarde voor u als klant betekenen. Zij bieden advies, begeleiding en installatie van nieuwe projecten, evenals onderhouds- en reparatiediensten aan uw bestaande apparatuur.
Jouw profiel
Sterke administratieve vaardigheden
Je bent punctueel en organisatorisch
Je beschikt over de nodige klantvriendelijkheid, klant vlot communiceren in het Nederlands en je hebt een goede basis Frans
Je bent positief ingesteld, leergierig en stressbestendig
Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
De boekingen registreren
Gegevens met betrekking tot de activiteit van het personeel verzamelen
De loonberekening voorbereiden
Documenten coderen, klasseren en archiveren
Aanbod
Voor de vacature van administratief bediende biedt onze klant het volgende aan:
Parttime functie of 4/5 met mogelijkheid tot overleg hoe deze ingenomen wordt
Loonspakket met groeimarge aangevuld met eco- en maaltijdcheques
Samenwerken met even enthouisiast en toffe collega's als jezelf